Mondd meg Cukrom

Published on március 7th, 2018 | by adminisztrator

0

Baba után kilátástalannak érzed a fogyást?

Az előző cikk még a babatervezésről szólt, most ugrottunk egyet ugyan, de nem csak az odavezető út rejthet nehézségeket, hanem az utána következő is. Mi a nehezebb? Egyik oldalról nézve is nehéz lehet, de a másik oldal sem könnyű. Nézzük csak, hogy mi van a baba születése után az Anyukával, aki éppen a felszedett kilókkal szeretne megküzdeni?

Dr. Csábi Bettina cikkét olvashatjátok:

Baba után kilátástalannak érzed, hogy újra a régi legyél, pedig szeretnéd? Vagy valami sokkal szuperebbet? Miért vagy elkeseredve? 3 hónap áll rendelkezésedre, nyárra már életed formájában várhatod a nyarat magabiztosan, tele vitalitással! Mindezt úgy, hogy napi fél órát szánsz magadra! Nem gondolod, hogy ideje a tettek mezejére lépni végre?
Az én nézőpontom
Nagyon szép, hogy anyuka vagy, dicséretre méltó az is, ha dolgozol a háztartás, gyerekek mellett, de ez mennyiben befolyásolja azt, hogy elhagyod magadat, és nem dolgozol az egészségeden, vagy saját magadon?
Tudom, hogy egy nap mindenkinek csak 24 órából, illetve régi karatés mondás szerint plusz az éjszakból áll, de mi lenne, ha szemléletmódot váltanál? Amikor a férjed megfordul más, náladnál jóval csinosabb nők után, amikor a gyerekeddel nem tudod a lépést tartani, mert kifulladsz, amikor nem mersz a strandon labdázni a vízben a gyerekkel, mert derekadra kötött kendővel elég furcsán néznél ki, akkor hogy fogod érezni magadat?
Az én nézőpontom az, hogy igenis, sem a munka, sem a család, sem a háztartás mögé nem lehet elbújni.
Biztosan a kisördög megkérdezte már, hogy vajon az alvásról szokjál-e le, hogy a munka, sport, család, és egyéb is beleférjen az idődbe….
Honnan szerezz időt magadra?
1. Anyukaként otthoni edzéssel, minimális időráfordítással hozd ki magadból a maximumot! Ennél időtakarékosabb edzésmódszer nem létezik.
2. Én kihúzom az életemből mindazt, amivel időt pazarolnék, azaz nincs közösségi oldalak bújása-csak oda megyek célirányosan, ami kell. Ez azt jelenti, hogy éppen csak belenézek, mert kell a munkámhoz- megnézem azokat, akiktől tanulni akarok, és a saját csoportjaimat 2 naponta átpörgetem, és ennyi. Ha csinálok valamit, akkor csinálom. Nincs időhúzás.
A munkát beosztom Pomodoro módszer szerint, azaz 25 percet CSAK azzal foglalkozok, amivel kell, aztán utána tartok öt perc szünetet, aztán újra dolgozom 25 percet, és így tovább. Nincs email, nincs telefon, nincs semmi, mint a kávékészítés. Semmi.
Csak és kizárólag a FELADAT létezik. Ha az ember nem multitaskol (nem több dologra figyel egyszerre), akkor sokkal jobban tud haladni.
3. Szoros határidőt szabjál mindenre! Ha azt mondod, fogyás, akkor szabj meg magadnak 3 olyan hónapot, amikor nincs melléevés, pontosan követed a saját étkezési –és edzéstervedet!
4. Tedd bele a munkát! A legtöbb ember ebbe bukik bele, hogy beletegye a munkát, MINDEN NAP, konzisztensen. A legtöbb ember sajnos nem is ér el eredményeket.
A jó hír azonban, ha tudod, hogy mit kell csinálnod és miért csinálod azt, felteszed magadnak a kérdést, ami egyszerűen hangozhat, de mégsem teljesen evidens: közelebb visz-e a kijelölt cél felé?
A mennyiség nem is annyira fontos (persze az is), sokkal inkább a konzisztens haladás.
Egy szokás kialakításához (márpedig egy életmódváltás az) naponta elő kell venni a dolgot. Ezt nem lehet kéthetente egy két órás extra intenzív edzéssel behozni. Csinálni kell. Naponta. Pont. Ehhez kapcsolódik a tartsd magad a tervhez minimum 3 hónapig.
És akkor szemmel váltható változást fogsz elérni, ha szakszerűen felépített terveid vannak életmódváltás területén. Hogy mennyire? 3 hónap alatt átlag 15 kg fogyás 20 kg túlsúly esetén nem egy eget rengetően nehéz feladat. Ezt már több száz végigdokumentált fogyással bizonyítottam, tehát nincs más dolgod, mint dönteni végre,

 

Kulcsszavak: , , , ,


About the Author



Back to Top ↑
  • Facebook Cukrom.hu

  • Cukrom Instagram