Mondd meg Cukrom

Published on augusztus 3rd, 2018 | by adminisztrator

0

Honnan tudom, hogy lefogsz-e a közös munka előtt?

Itt a nyár, a strandszezon, az icipici ruhák időszaka. Ilyenkor még a kifogástalan alakkal megálmodott szerencsések is találnak magukon javítani valót, akin pedig súlyfelesleg van, az eszeveszett kapkodása kezd. Elkezd koplalni, belebukik már aznap délre. Kipróbál a neten közzétett tuti fogyókúrákból párat, amikkel még magára szed pár kilócskát, és eljut addig a pontig, hogy rájön, segítség nélkül nem fog menni. Honnan tudom ÉN, hogy TE eléred-e a célodat még azelőtt, hogy belekezdenénk a közös munkába? Hadd mutassam be egy példán keresztül!

Amikor az első benyomás mindent elmond rólad

Az ÉRDEKLŐDŐ leírja a fogyással kapcsolatos egész kálváriáját, minimum 3 kérdésbe foglalt kifogását kell kezelnem /csak azért nem többet, mert többre nem szoktam válaszolni/, és soha az életben nem fogy le.  Leírja, neki mi miért nem ment, mit miért nem tud megcsinálni, megoldani, miért nem tud magára főzni, miért képtelen edzeni napi 25 percet, és a korábbi próbálkozásai kapcsán azt kérdezi, „mit rontottam el?”.

És aki BAJNOK lesz: az átnézi a referenciákat, maximum egyszer ír, ha van valami speciális betegsége , mint IR, cukorbetegség, pajzsmirigybetegség, hogy így is jelentkezhet-e, mert látta a referenciákból az eredmények alapján igen, és maximum annyit kérdez: „mikor kezdhetek?”.

Ugye érted? Minden cél elérésénél az ÉGŐ VÁGY a legfontosabb.

Hogyan ne add fel?

A személyiségváltozás nem lineáris fejlődés. A pszichológusok hosszú időn keresztül a negatív motiváció fontosságát hangsúlyozták. Ezt az jelenti, hogy úgy vélték, hogy óriási kudarc, szerelmi csalódás, vagy betegség kell ahhoz, hogy elinduljon egy életmódváltás. Ha ott van mellette egy lelkesítő cél, ideális én víziója, erős személyes ambícióval társulva, akkor ez igaz is, akkor tényleg sikerül fenntartani a tüzet. Egyébként a negatív motiváció már középtávon sem működik.

Ha betartod a szakszerűen összeállított étkezési- és edzéstervedet, akkor kiváló eredményeket érsz el, és pont. Magukkal az edzés-és étkezési tervekkel gondja senkinek nem szokott lenni.

A gond azzal van, hogyan integrálod az új életmódot a mindennapjaidba. Nincs beugrok a pékségbe, beülök egy italra a barátokkal, nassolgatunk egyet a barátnőkkel. Vannak az eddigi szokásaid, és ki kellene alakítanod újakat. Hogy tudod ezt megvalósítani?

Úgy, hogy rendszerben gondolkodsz. Egy olyan rendszerben, amelynek minden a fejlődésedet szolgálja, egymásra építve, a Te fejlődési szintedhez. Az elején elég, ha megtanulod az alap időgazdálkodást, az alap tápanyagokat, a gyakorlatokat.

Ekkor már felszabadul annyi időd, hogy tudsz magadnak főzni, dobozolni, edzeni, és közben -hála az edzéseknek és tiszta étkezésnek közben- egyre nő az energiaszinted is. Aztán erre elkezdhetsz építkezni.

Az energiagazdálkodás, az alap élettani és edzéselméleti ismeretek feltétlenül kellenek ahhoz, hogy élethossziglan tudjad az új életmódot alkalmazni. Aztán egyszer csak azt veszed észre, hogy úristen, már létezni se tudnál az edzéseid nyújtotta élmény, és az új életmódod nyújtotta kirobbanó energia nélkül. De hogy eddig eljuss, addig bizony egy dolog fog hidat építeni az álmaid és az eredmények közé: az égő vágyad.

Kulcsszavak: , , , , , , ,


About the Author



Back to Top ↑
  • Facebook Cukrom.hu

  • Cukrom Instagram