Kategóriák
Mondd meg Cukrom

Tippek a gyors eredményhez

Utolsó pillanatok, hogy formába hozd magad-éhezés, ami cukorbetegként a legnagyobb hiba, amit csak elkövethetsz,  vízhajtó teák, fogyasztó szalonokban töltött órák, beszédülés a munkahelyre a reggeli edzés után. Gyors eredmények? El kell, hogy mondjam, minimum 1 hónap, hogy látványos változást érj el. De ahhoz mit kell tenni?

pic (33)

Olvass tovább, megosztom veled a titkát!

Mások- 

„Nem érdekel, hogy a szomszéd lánya hányast kapott”-na, ez egy jó mondás annak ellenére, hogy utáltam, ahányszor hallottam. Én is megosztok képeket, amiken a BAJNOKOK EDZÉSÉNEK résztvevőin, vagy az online távedzettjeimen látszik a testkompozíció változása 1-3 hónap után, névvel, arccal, beazonosítható módon. Hogy érezd, meg lehet csinálni, mert ha valaki már megtette, akkor neked is sikerülhet.

Ám az nem azt jelenti, hogy neked is azt a formát kell hoznod. Te magadhoz képest változz át. Ehhez mi szükséges? Mérőszalag, felírni a méreteidet, és egy mérleg. Ezek minden háztartásban előfordulnak.

Ezek lesznek azok, amik a TE fejlődésedről árulkodnak. Mindig csak magadhoz mérd önmagad, sohase másokhoz! Nálam viszont van egy másik mérce is. Nemcsak esztétikumában, hanem funkcionalitásában is kiváló izomzatot ígérek- és akik nem hagynak ki edzést, mindkettőt megkapják. Guggolásból felszökkenés-fekvőtámasz, ezt mérjük havonta, ki mennyit fejlődött. De Te ugyanígy megteheted, hogy felállítasz magadnak más mércét, például mennyit futottál, mennyi idő alatt, hány ismétlést tudsz megcsinálni x kg súllyal. Mindegy mit, csak motiváljon.

 Azt nézd, hogy Neked mennyi mindent sikerült javítanod, és hová jutsz, ha kitartó vagy!

 Ne ess át a ló túloldalára, de menj a maximumig!

pic (34)

 Minden edzésen törekedj a maximumra, amit még elbírsz. Havi 10%-kal lehet biztonságosan növelni a teljesítményt, ellenkező esetben túlterheled magadat. Én kíváncsiságból lefutottam ugyan 60 kmt havi 28 km futással (3. lányom születése után 9 hónappal), holott ezt havi 100 km-rel szokták, minimum fél éves munka után. De csak kíváncsiságból. Fájt is a térdem tőle. Ez egyszeri kihívás volt, többet ilyen nem lesz. Szoktasd ízületeidet, izmaidat is a munkához, szépen lassan, fokozatosan.

Az edződ feladata, hogy biztosítsa az optimális terhelést, neked pedig, hogy azt betartsad.

Ne akarj egy pár hét alatt megszabadulni minden súlyfeleslegedtől, a gyors diéták, koplalások, eszeveszett hirtelen változtatások nem vezetnek előre, sőt, visszavetnek! Vanda szavaival élve: „Még nem értem el a célom, de a legjobb választás volt a Bajnokok edzése! Előtte rettegtem a nyár gondolatától, hogy bikiniben fognak látni emberek. Hiába mondták az ismerőseim, hogy 3 gyerek után örüljek annak, ahogy kinézek. Nem tudtam elfogadni magam! Nos, egy hónap rendszeres edzés után úgy éreztem magam a strandon, mint még jó pár évvel ezelőtt. Nem kellett behúznom a hasam, narancsbőr is jelentősen csökkent. Van még mit javítanom, de tudom, ha így folytatom, jobb formában is lehetek, mint szülés előtt. …. Nem csak az eredmény miatt szeretem a Bajnokok edzését; a mozgást is élvezem!”

Tehát 1 hónapot minimum adj magadnak, és aztán már látod a fejlődést.

A cukorbeteg étrend

Nagyon oda kell figyelni a megfelelő táplálkozásra. Beszélj a dietetikusoddal, orvosoddal, mond el, hogy neked célod az ajánlásnak megfelelően beállítani a normál testsúlyodat, és ebben kéred a segítségüket. A cukorbeteg diéta, ha testsúlyt akarsz csökkenteni, sokkal bonyolultabb annál, hogy elkezdjél kísérletezgetni magadon. Kérjél segítséget, és tartsd is be aztán!

Legyetek bajnokok a  mindennapokban!

Csábi Bettina 
BAJNOKOK ÉLETMÓD PROGRAM

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük