Kategóriák
Életmód

Több cukor van bennük, mint gondolnád – 5 gyümölcs, amelyből nem ajánlott túl sokat enni

Bár tele vannak vitaminnal, vannak olyan gyümölcsök, amelyekből nem ajánlott túl sokat fogyasztani, ugyanis nagyon magas a cukortartalmuk. Ha éppen diétázol vagy csak igyekszel egészségesen élni, akkor mindenképpen olvasd el cikkünket a kerülendő finomságokról!

Füge

Figs
Az érett füge nem véletlenül mézédes: egy csésze nyers gyümölcs 27 gramm cukrot tartalmaz. Ez már majdnem olyan, mintha cukorkákat fogyasztanánk el! De hogy ne csak ellene, hanem mellette is szóljunk: a füge rendkívül gazdag rostokban és káliumban.

Mangó

pic (287)

Elképesztően finom és édes a mangó, nem véletlenül: 1 csészényi gyümölcs 23 gramm cukrot tartalmaz. Még szerencse, hogy emellett fedezi a napi vitaminbevitel egyharmadát és a szemünkre is jótékonyan hat.

Szőlő

????????????????????????????????????

Már egy csészényi vörös vagy zöld szőlő 15 gramm cukrot tartalmaz. Természetesen emellett vannak jó tulajdonságai is: antioxidánsokban és rostokban is gazdagok.

Cseresznye

CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v80), quality = 90
Ezekből az apró gyümölcsökből egy csészényi 18 gramm cukrot tartalmaz. Öröm az ürömben, hogy azért vannak jótékony tulajdonságai is, például segítik a jó alvást.

Licsi

pic (284)
Az egyik legédesebb gyümölcs a licsi, amelyből egy csészényi összesen 29 gramm cukrot tartalmaz. Van azonban néhány jó ok arra, miért érdemes fogyasztani: ugyanennyi mennyiségű licsiben 136 mg kalcium is megtalálható, amely csaknem kétszerese a napi ajánlott bevitelnek.
 
Forrás: www.femcafe.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük