Kategóriák
Receptek Vegetáriánus

Göngyölt padlizsán

Elkészítési idő: kb. 30 perc
Hozzávalók:

  • 2 padlizsán
  • 1 csomag feta sajt
  • 10 dkg krémsajt
  • 6-8 bazsalikom levél aprítva
  • 2 gerezd fokhagyma zúzva

Göngyölt padlizsán - Egészségséf
A padlizsánokat hosszában felszeleteljük, picit megpermetezzük olajjal, és sütőben vagy grill lapon mindkét oldalát meggrillezzük. A fetát, krémsajtot bazsalikomot, fokhagymát jól összekeverjük, egy adagot a padlizsán szelet egyik végére teszünk és feltekerjük. A töltelék állagát a krémsajttal tudjuk szabályozni.
Tipp! Természetesen a töltelékbe minden más is tehető, pl. szárított paradicsom, spenót. Elkészíthetjük meleg ételnek is, akkor érdemes csak félig megsütni a padlizsánt, úgy göngyölni, sütőbe tenni és paradicsom vagy besamel mártással leönteni, úgy tovább sütni.
Jó tudni! Gyakorlatilag csak olyan hozzávalókat tartalmaz, amit a cukorbetegek és a diétázók is fogyaszthatnak.
Tápérték (100 g)

Padlizsán Feta sajt Krémsajt
Energia 24 kcal 264 kcal 342 kcal
Fehérje 1 g 14,2 g 5,9 g
Zsír 0,1 g 21,3 g 34,2 g
Szénhidrát 5,7 g 4,1 g 4,1 g

Forrás: egeszsegtukor.hu
 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük